czwartek, 11 lipca 2013

Skąd ten plan?

Prawda jest taka, że ten diabelski plan nie zrodził się sam w mojej głowie. Bo choć wielokrotnie próbowałam pozbyć się swego Potwora XXL, to nigdy nie prosiłam nikogo o pomoc. Zawsze sama wymyślałam sobie bardziej lub mniej trafne diety i ćwiczenia i starałam się ten swój plan zrealizować. Spektakularnych efektów nigdy nie było, więc już po tygodniu byłam zniechęcona i z wielkim zapałem rzucałam się na słodycze, fast foody i inne pysznotki, które świetnie zasilają tkankę tłuszczową :(

Tym razem w realizacji postanowienia pomógł mi przypadek. Przeglądając ogłoszenia o pracy natknęłam się na ogłoszenie zachęcające do wzięcia udziału w programie modelowania sylwetki w charakterze ambasadorki. Oczywiście nie wierzyłam, że mam jakieś szanse, ale wysłałam pod podany adres kilka swoich zdjęć (nie były to raczej profesjonalne fotki) i...zostałam zakwalifikowana! Jupi!!

W ten oto magiczny sposób zostałam ambasadorką programu modelowania sylwetki Tuan Club Sport&Spa (www.tuanclub.pl). Jak się tyko dowiedziałam, to skakałam ze szczęścia pod sam sufit (chyba ze 200 kcal spaliłam tym swoim wybuchem emocji). Zobaczcie sami jak zachęcająco to wygląda (filmik poniżej).


 A oto reakcje moich najbliższych:

Mąż: "To ja też przejdę na dietę!",

Rodzice: "Oj tylko żebyś sobie krzywdy nie zrobiła!  Czy to będzie pod kontrolą lekarza? Może my Ci będziemy gotować, bo nie poradzisz sobie",

Babcie: "A po co Ci to Dziecko - przecież Ty szczupła jesteś!",

Znajomi: "No świetnie, no super! Idziemy to opić!...A Ty nie możesz... :(... No jak to tak-nawet piwka?..A kawkę?... Na ciacho też nie pójdziemy?..No to pozostaje spacer i butelka wody mineralnej..".

Zaopatrzona w tak bogaty pakiet wsparcia przekroczyłam dumnie progi Tuana.
No i się zaczęło...:)




2 komentarze:

  1. Zawsze każdy mówi po co po co a jak się zrzuci to jest WOW :D faktycznie dobrze :D

    ps. uwielbiam Twój styl pisania :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo każdy woli być miły niż szczery;)

    Mi też się podoba Twój blog Aga:)

    OdpowiedzUsuń