środa, 7 sierpnia 2013

Ach te upały...


źródło: pogoda.wp.pl
Alee upał.. Żar leje się z nieba a na ulicach wszędzie widzę ludzi z lodami, napojami chłodzącymi, mrożoną kawą...

Trochę to dla mnie ciężkie bo uwielbiam takie rzeczy. Przed dietą i przed tym jak sobie postanowiłam żyć zdrowo ciągle popijałam napoje gazowane i jadłam lody (czekoladowe - uwielbiam..). A kawę mrożoną mogłabym pić cały dzień... Oczywiście teraz nie ma takiej opcji - koniec i basta. Ale nie powiem, żeby mi było łatwo.

Jak sobie z tym radzę? Cóż.. Przede wszystkim zawsze mam przy sobie wodę, bo bez niej bym nie wytrzymała:) Po drugie, to tak sobie kombinuje z tą wodą - raz sobie wrzucę do niej cytrynkę, raz ogóreczka raz limonkę, raz meliskę, raz pomarańczkę. No po prostu nie może być nudno;) Wodę sobie kupuję też ulubioną - Muszyniankę . A tak właściwie nie wiem jak to jest z tą wodą - niby nie ma smaku i jest neutralna, a jednak jedną lubię bardziej a inną mniej.

Wracając do tematu - z zastąpieniem napoi gazowanych daję sobie jakoś radę, bo szczerze mówiąc da się bez nich żyć. Ale jak zastąpić lody i mrożona kawę ? Kawa to akurat żaden problem, bo moja dieta to jakoś zniesie jak sobie zrobię (nie kupię gdzieś na mieście tylko sama zrobię!) od czasu do czasu kawę na zimno z bardzo chudym mlekiem (0%) i lodem :) A lody? Niby można robić jakieś sorbety, ale smaku prawdziwych czekoladowych lodów nic mi nie zastąpi. Po prostu staram się o nich nie myśleć:)
Moja kawka:)


1 komentarz:

  1. Kasieńko śmiało możesz do kawki dodawać mleko 1,5% i takie Ci polecam pić bo wapno lepiej się przyswaja a kalorii też mało no i pianka na kawce lepsza :):) a co do wody to wszystko zależy od składu minerałów i proporcji tych składników. Ja też lubię Muszyniankę :)
    pozdrawiam Cię cieplutko
    mojeodchudzaniewtuanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń