czwartek, 1 sierpnia 2013

Czerp energię z otoczenia czyli o zaletach zajęć grupowych

Lubię ćwiczyć sama, bo to wygodne. Mogę sobie zaplanować swój leniwy plan ćwiczeń, realizować go powoli i spokojnie. Jak się zmęczę to przestaję i na tym koniec. Fajnie, ale czy taki trening coś daje?

Odpowiedź jest niestety przecząca. Nie wiem jak Wy, ale ja potrzebuję bodźca do działania. Żeby dać z siebie więcej nie mogę ćwiczyć sama, bo za szybko sobie odpuszczam. Dlatego pasują mi ćwiczenia grupowe, na których wprawdzie zajmuję raczej tylne rzędy (próbując się schować), ale mam jednak świadomość obecności innych. Gdy widzę, że im coś wychodzi, a mi nie to przykręcam sobie śrubkę, staram się, bo w niczym nie lubię być najgorsza:) Z jednej strony koncentruję się na sobie i podczas ćwiczeń staram się skupić, odciąć od innych, z drugiej jednak mam świadomość, że ćwiczą obok i czerpię od nich energię i zapał. 
A jakie jest Wasze zdanie na tema zajęć grupowych?

www.tuanclub.pl

2 komentarze:

  1. Ja też lubię zajęcia grupowe.. Wiadomo w grupie raźniej :) Pozytywnie.. jak jest ci ciężko a osoba stająca obok uśmiecha się i pociesza słowem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A jaka satysfakcja jak to Ty dajesz radę a ktoś obok nie :)

    OdpowiedzUsuń