sobota, 2 listopada 2013

nostalgicznie

Dobrze, że są takie dni, kiedy można się zatrzymać w codziennym pędzie i zanurzyć we wspomnieniach. Oddać choć kilka chwil tym, którzy odeszli..

Jednocześnie w takie dni zawsze też myślę o sobie (no jak to egoistka;)). Myślę o tym, jak wiele pięknych chwil marnuję bezpowrotnie, jak mało czasu poświęcam innym i że może zbyt poważnie podchodzę do życia.

Życie to wielki dar, który dostaliśmy całkowicie za darmo i nieoczekiwanie. Dostaliśmy je też bez gwarancji, że wszystko nam się uda i że zawsze będzie się toczyło gładko i bez przeszkód.  Im więcej kłód rzuca nam pod nogi, tym bardziej je cenimy, im częściej karmi nas goryczą porażki, tym słodszy staje się dla nas smak zwycięstwa.

Życie da mi tylko to, co ma dla mnie i choćbym nie wiem jak chciała i jak bardzo się starała, to nie zdołam dostać wszystkiego, czego pragnę.. Muszę wyciągać ręce po to co realne i nie zamartwiać się tym co było i tym, że może dokonałam jakiegoś złego wyboru lub podjęłam złą decyzję. Życie toczy się tu i teraz, każda z chwil ma swoją wartość..


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz